tjufan :D

bra humör, glad, ja allt känns bra nu just haha xD har vaknat på rätt sida av sängen idag om man säger så ^^ 
nu just väntar jag på jossa att hon ska komma hit, å va vi ska göra har jag ingen aning men iaf ska vi ut! xD 
hon sover över, fick ju två filmer till julklapp en skräckfilm som ser jätteläskig ut, och en annan film som är någon mordutredning :D så se på film ska vi iaf också ^^ 
idag har jag tagit bort all julpynt från rummet, städat rummet, och gått i duschen :) allt det klarade jag på en timme haha duktig jag är :D 
 
aja jossa kommer väl snart så hejdå ^^ :D
 
denhär tjejen kommer jag tillbringa resten av kvällen med :D
bild från är vi var senast i stan ^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0