härligt

nu äntligen är allt kalas firande över, (hoppas jag) vi har haft gäster nu i två dagar, känns så konstigt att klä sig lite finare, sminka sig, och fixa håret när man är så van nu på sommaren att bara gå omkring med oplattat hår upp i en knut, osminkad, och typ shorts och nått linne till X'D
kommer ha problem när skolan börjar igen hahah :D
Idag har en av våra en katter varit borta hela dagen, vilket är jättekonstigt för han är sen sån mystönt som vill ha sällskap hela tiden och mysa och hungrig typ 24/7 som aldrig skulle vara borta såhär länge! Vissa katter är ju så att de kan vara borta i typ 2 dagar, men han är verkligen inte sån!
inatt 1 tiden var senast jag såg av honom och nu är klockan ca 19:00. Aws, hoppas inte nånting har hänt gubben D:
Igår när jag bestämde mig för att se någon film så gick jag in på swefilmer och såg att de hade laddat upp två nya Maria Wern filmer :'D haha är typ beroende av de filmerna! 
 
nu ska jag byta om till varmare kläder, har typ suttit och frysit nu där ute hela tiden :( 
hejs!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0