bildbomben

orkar inte ta med alla bilder, för det var säkert över 200 bilder som togs där från Särkänniemiså jag tar bara några xD 
okeeey here we go!
 
dethär lilla fåret blev jag så kär i haha :')
våran ''grupp'' delades upp för Jennifer och Jossa ville ha pizza, och jag och nanna ville ha Hamburgare XD
men gott var det för man var så jäkla hungrig! 
 
sen kom vi till en massa roliga speglar i ''lustiga huset'' haha xD 
haha ja vi hade åkt i stockarna om någon undrar varför Jossa är så blöt xD
 
och nuuu en massa fiskar :3
maten för bussresan hem xD hmm.. jo nyttig mat man åt den dagen!....
jag och nanna delade en Pringles och vi hittade ett passligt ställe att sätta den på när hon satt i sätet framför mig xD
 
 
detdär var många bilder! 
men det var ju en bild''bomb'' så ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0