fiiiilm

fick tråkigt så jag for in på swefilmer och lade på fösta bästa film, och det blev en film jag har velat se skiiitlänge xD
Dear John var det, och den var så otroligt bra! haha fattar inte hur jag alltid lyckas välja filmer som jag sitter å gråter till... men en verkligen sevärd film var det iaf! 
men lite dåligt slut bara :/
hahah ni skulle sett mitt skrivbord, det var fullt av tårar på det XD och min huppariärm var typ plaskvåt av tårar XD
 
Igår när jossa var hit så kollade vi på en skräckfilm och en annan helt vanlig film, skräckfilmen var: 
The Haunting In Connecticut 2, och andra filmen var Cyberbully.
haha skräckfilmen var så otroligt äcklig och läskig men den hade ett bra slut, det läskiga var att filmen var baserad på en verkligen historia! haha usch hatar när det står ''based on a true story'' i början av en skräckfilm! xD
och Cyberbully filmen så ja, som namnet säger så var det om nät mobbning, en sevärd film! 
 
nuu ska jag hoppa i duschen, hejs :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0