fuckyeeah, grundskolan avslutad och sommarlooov!!!!!! :D

 
 
Betyget var jag jätte nöjd över, fick bättre än va jag trodde jag skulle få! Kom hem med en massa rosor i händerna och säkert 100 kramar mam har fått idag också :D yeeey :D
när jag kom hem så kom mommo o moffa hit och fick ännu en till ros, och 50 euro av mommo och en vas :D
haha känns ju nästan som födelsedag ju :0
snubblade inte iaf när man fick ta emot betydet på scenen, vilket jag nästan var övertygad om att jag skulle göra! 
ikväll ska vi på kalas, fullt upp hela dagen!
tog också lite bilder från idag och mamma tog bilder på min när vi kom hem, så de dyker väl upp så småningom xD
 
 
för tillfället får ni en webcam bild <3 XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0