happykid

Idag när jag vaknade upp hos nanna, lade vi oss färdiga och for till grönvik en sväng, haha men fyfan vad sjuk röv man har efter att ha cyklat så jäkla mycket, orkar inte ens räkna ut hur mycket xD 
Nu ikväll har jag suttit och laddat ner sak efter sak efter sak till sims 3, men shit vad snygga kläder och hår säger jag bara! Bilder kommer imorgon I think! xD 
På onsdag var jag,nanna,jossa (ofc XD) till Särkänniemi :D jag längtaaar! 
 
hahahah så jävla söt nanna XD
 
här en bild som jossa tog på mig just på skype när jag satt o var som mest exited när jag hittade så snygga saker att ladda ner xD 
 
hahahaha alltså oj... XD 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0