heh

heh, ja blogglusten står mig inte närmast hjärtat nu just om man säger så xD även fast jag inte har gjort ett skit har jag ändå inte orkat blogga...
alltså inatt drömde jag nog de konstigaste drömmarna evar! funderar om det ens är värt att berätta vad jag drömde om men det var inte kul iaf, vaknade upp med tårar och helt skakig i hela kroppen för jag trodde för stunden att det var sant :/
 
har suttit och kollat på en massa '' Embarrassing Bodies''  och ''My shocking Story'' videor och fyfan va dåligt jag började må nu D: haha ja man är ju glad att man är född med normalt utseende jämfört med vad allt jag har hunnit se nu ikv :0 
 
nöjj ska jag lyssna på musik istället! hejs :)
knas cheey over heeeeeeeeeeere ;) 
hahahah nu först insåg jag hur jäkla retarded ballongen upphängd på väggen ser ut... XD 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0