hemmaaa :D

Kom just hem från jossas villa, och roligt har vi haft det!
Vi har bl.a grillat, simmat, fiskat, solat, tältat, ätit en massa godis o chips, åkt båt, kollat filmer  och jag har lärt mig att kasta smörgårs, vi var ute mitt i natten och gick längst stranden i vattnet och kastade en massa stenar XD 
Känns som att jag har bränt armar och rygg, på hemvägen så stanande jossas mamma och pappa vid jossas mommo så jag och jossa passade på att fara till en mini strand :D
Hoppade från en ganska hög trampolin från vattet också, haha jag som brukar vara feg med att hoppa från höga höjder i vatten som är typ 4 m djupt vatten ....men det gick hur bra som hellst!
Men min rygg bränner och mina armar så ska ta och smörja in dem nu efter jag har skrivit dethär inlägget färdigt!
Haha när vi fiskade på kvällen igår så fångade jag först en jättestoor fisk helt själv och jag fick panik och skrek på jossa för hon var efter kastspön och shiet va panik jag var hahah xD Trodde det var någon helt konstigt ovanlig fisksort men vafan det var en OVANLIT STOR MÖRT!... -_- hahah men roligt var det!
Har så mycket roligt att berätta men jag avslutar inlägget här och nu för det börjar bli lite långt!
NU kommer en bildbomb :'D 
 
 
före jag for till villan!
lite skillnad tänkte ta en före och efter bild nu när jag är hemma men vill inte ens visa mig, mitt hår är uppe i en låg knut helt tovigt och torrt och smutsigt och min hud är brunare än nånsin så nu vet ni! xD
jaa vi satt på två sol stolar i hennes pappas paketbil och kände oss kirminella hahah :D
fisken jag fångade haha *stolt*
så otrolig fin solnedgång vi såg också!
mitt i natten på en liten promenad xD
tältet vi sovde i som var för 3-4 pers :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0