home

kom just hem från en av de roligaste dagarna på länge! 
även fast mitt skavsår höll på att explodera i slutändan så har ändå dagen varit så jäkla bra och rolig! 
och tur med vädret hade vi också! men mådde ganska så illa i bussen ett antal gånger man ska inte klaga för dagen var ändå minnesvärd!
man har typ åkt i de mest läskigaste sakerna som inte alls var så läskiga som de såg ut haha XD 
har också dessutom fått känna på grisar,får och hästar!  okej, hästar har jag kännt på ett par antal gånger när jag var mindre men aaja :)
nu just ligger jag i sängen med hälen omplåstad och ligger sådär smått och fryser D: 
funderar på att sätta på någon film men vilken vet jag inte :/ 
 
imorgon kommer en bildbomd! 
 
random google bild xD
men en av favorit sakerna man åkte i där iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0