i'm not dead

nej jag har inte dött, har bara inte orkat blogga x'D
känns som att jag inte har nåt att blogga om, saknar helt inspiration så det är väl en av orsakerna och så är det ren lathet haha som är det största problemet! ... heh...
alltså idag slog jag nog mitt rekord på sommarlovet det längsta jag har sovit till...
15:30 vaknade jag... och var upp till kanske halv 5 XD
haha jag kommer ha stoora problem sen när skolorna börjar igen!
nu ska jag fortsätta spela sims 3 och lyssna på musik haha xD
skapade en ny familj där och hade som inspiration visual kei/japan/manga stil på dem haha ^^
Har aldrig testat det så det var ganska spännande! 
tänkte först bara ha visual kei stil på dem, men det sket sig haha så jag fortsatte med bara japan stilar sen som jag blandade XD 
bilder av dem kommer sen när jag har skaffat lite mera ''japanska kläder'' ^^ 
häjjs ^^
 
visual kei stilar:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0