ojsanhejsan

har varit hos hos jossa och vi var en liten sväng till stan, kom hem med ett superman halsband och typ 14 gummiarmband haha xD sen sovde jag över där så därför har inte bildbomben jag sa kommit ut och orkar inte lägga in bilderna till datorn ikväll nå mer så jag gör det imorgon!
BTW! jossa lärde mig att köra Monkey dessutom, haha ja lätt var det inte iaf men kul!
 
när jag kom hem idag så fick jag lust att se någon film så jag såg filmen ''A Walk To Remember'' och jag ställer mig frågan, hur lyckas jag alltid och då menar jag ALLTID välja filmer där jag sitter och gråter till för de är så sorliga?! Jäklar vilken lipsill man är! 
 
nu ska jag duscha iaf hejs! ^^
 
josssas bild! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0