packing på G

japp, nu just håller jag på att packa tills imorgon, men inte riktigt ännu vad jag ska ta med så jag tog en paus för jag åker till Jossas villa imorgon över midsommaren :D haha känns som det var evigheter sen man var dit senast men så var det ju bara förra sommaren, ska bli kuuul :D
Bötte också btw bakgrund hit, eller jag började tröttna på den enfärgade bakgrunden :)
 
Nu ska jag försöka fortsätta packning, tror jag ska laga lite tidsinställda inlägg hit på bloggen för jag kommer inte blogga på hela helgen.
Men aaja hejs :)
Och trevlig midsommar alla! <3 :D
 
sims paret jag spelar med nu just, vill ha hennes kläder!!! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0