tips!

tänkte ta och tipsa er om lite hårprodukter, jag och mamma har varit och handlat så då passade jag på att köpa hem lite hår produkter för det behövs verkligen till mitt hår! 
allt från hårinpackningar till oljor osv.
För mitt hår behöver verkligen olja för det börjar bli lite slitet, och jag tänker ta itu med det för tycker det är så synd att se unga tjejer går omkring med jätte slitet hår i så ung ålder, för håret ska man ta hand om! Själv har jag ganska slitet hår, men det ska ändras! Skulle dessutom måste toppa mitt hår, men det gör jag på egen hand, har ju ''såkallade frissa saxar'' och fara till frissan och betala typ 70 euro bara för att toppa håret är så sjukt onödigt slöseri med pengar tycker jag när man kan skaffa sig riktiga frissa saxar och göra det själv, för svårt är det ju inte huvudsaken är väl att topparna ska toppas och det är ju lätt att göra själv!
Hur som hellst, nu ska jag tipsa er om lite hårprodukter jag köpte idag!
Nämligen domhär tre flaskorna:
 
Första flaskan är en helt vanligt spray burk för färgat hår! Med lukten av jordgubb, och fyfan vad gott den luktar och så hatar jag när spray gör håret så skarpt, men denhär gör inte håret skarpt tvärtom! Nästan hur mycket man än sprayar så blir håret inte skarpt vilket jag tycker är sjukt bra! Och så hålls frisyren bra om man typ har plattat/lockat håret!
 
Andra flaskan är Torr Shampoo och det rekomenderas verkligen!! Seriöst, hade sådär halv smutsigt hår idag, men så fort jag sprayade det i hår rötterna blev håret som nytvättat! Speciellt nu på sommaren så är det bra om håret får vila lite från duschen, så då rekomenderas den här flaskan starkt! Den luktar inget speciellt heller!
Men mitt hår blev jättemjukt och helt nytvättat typ!
 
Tredje flaskan är olja. Sitter nu just med olja i topparna. Ända nackdelen med denhär flaskan är att man måste skydda tröjan för ja ni vet hur olja är, så fort det kommer på tröjan blir det en fläck! 
MEN, den rekomenderas också sjukt mycket! Olja är bra för håret och den har nog den godaste lukten jag någonsin luktat på!!!!
Man ska ta 1-2 ''tryckningar'' och smäta ut det på händerna och sen börja applicera det i topparna!
Händerna börjar lukta så sjuuuukt gott av det också! 
Rekomenderas starkt!
 
 
 
 
''
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0