awyeah

ganska skönt när 8torna är på prao, så är det så tomt och lungt på rasterna xD 
klart vi passar på att njuta lite då ;) (rimm)
 
skoldagen har varit ganska skön, vi fick ut hälsoprovet idag som hade gått braa, matte provet fick vi lite se på men det var inga vitsord ännu så har ingen aning hur det gick xD
sen skrev vi modde prov, som tog två timmar, men det var ovanligt lätt :O 
och när saker och ting är lätta för mig, har jag alltingen gjort fel eller så är det ett mirakel och är faktist lätt! xD
 
ska göra läxorna nu och sen ska jag ut i det fina vädret :D
*dregelvarning*
klart man såg ut såhär när man hade sexy poserare rakt framför ögonen på sig ;) haha näämen xD
 
inlägget publicerades lite sent, för jag har haft problem med internet ikv!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0