bloggpausen är gone

tror jag ska försöka börja blogga nu igen, har varit skönt att inte behöva göra det kan jag säga!
for på fredagen till jossa och sovde över, så kom just hem och gick nästan direkt i duschen när jag kom hem.
Igår kollade vi på en legend film, nänligen Titanic!

och jag kan säga såhär, har ALDRIG gråtit så mycket till en film! haha först fick jag glädje tårar, sen riktiga och i slutet så grät jag så det var nästan hemskt xD
haha och sen när filmen var slut så tänkte jag, nejj nu ska jag inte sitta å lipa mera, men så berättar jossa att det finns ju en del 2 också där de hittar Jack fastfrysen i ett isblock, och de återupplivar han, och han vaknar upp men så får han reda på att Rose har hunnit bli gammal och redan dött, JA då kom tårarna fram igen hahah xD
alltså jäklar vilken lipsill man är xD men filmen var faktist bästa filmen jag har sett!  som INTE är skräckfilmer, utan mer ''romantiska'' xD
 
sen idag så kollade vi på Wrong Turn 4, och den var jättebra! men man har börjat bli van me de filmerna för tyckte inte det var lika äckligt, bara för att det såg så fake ut!
och när man har kollat på utube en massa videor hur de gör skäckfilms ''make-over'' så vet man ju hur de har gjort xD
verkligen första gången jag sitter o skrattar åt en skräckfilm! xD
nu ska jag börja avsluta detta inlägg, känner att det blev ganska långt ^^
såå heejjs ^^ 
 
paparazzzzziiii! :D
dafuq did u just say? 
 
 
jossa tog någon bild på mig också där jag just hade kollat på titanic och hur mitt smink var ''utsåtat'' över hela ansiktet, men vågar inte publicera ut den bilden haha ser ut som något spöke och mina ögon var helt blodsprängda xD
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0