förvirrad dag

alltså usch va konstig dag, man har blivit besviken för varje gång man har hunnit tänka JESS FREDAG när läseordningen var så, men så kom man allti på. nej fuck det är ju bara onsdag :( och ännu två mornar att stiga upp tidigt! blää >_<
och varje morgon blir typ värre o värre att stiga upp, man vill bara stänga av väckarklockan och somna om!
ME LIKE SLEEPING!
 
ikväll ska jag testa något nytt för mig, nämligen vaniljkaffe haha xD chocklad kaffe ÄLSKAR jag, så man måste ju pröva på like olika saker, okej kaffe överlag är nog helt okej att dricka bara man lägger mjölk i så ^^
 
nöjj, nu ska jag fortsätta lyssna på musik!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0