hongkong

ja, jag var dit till HongKong idag med mamii, hade förväntat mig att det var skiitstort men ca halva butiken så finns det ju bara verktyg o sånt, tycker t.o.m att citymarket är bättre och dessutom så är  CM större! haha xD
när vi kom hem så ville mamma ha en ny ringsignal, och hon har ingen USB kabel till hennes tfn så jag fick först laga den till min egen, och sen till hennes xD vi satt i nästan 3 timmar och sökte låtar som hon ville ha -_- xD
 
ikväll ska jag kolla på melodifestivalen, ja ni gissar säkert vem jag hejjar på.. Yohio såklart! 
haha xD men han är ju den ända som inte är någon kopia av någon som e med där ikv xD
 
men men, nu ska jag lyssna på muuusik o byta om till mjukiskläder ^^
hejjs svejjs ^^
 
 
bilder kommer tror jag imorgon från skiddagen xD
 
knas bild xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0