hoooome

nu äntligen är jag hemma från en ''shopping'' dag med mamma efter en vårjacka, vilket vi hittade i sista butiken vi var till xD
en ovanligt rolig dag idag faktist, när vi gick vid en butik i rewell center så höll mamma i min jacka,halsduk å vantar för jag provade nå jackor där, sen när jag var färdig och skulle klä på mig igen så hade hon bara en vant i handen, så fick vi springa o söka efter min andra vant, tills jag tillslut hittade den på golvet xD alltså shit va vi båda skrattade, höll på seriöst att lägga mig ner på golvet å skratta elr nå, kunde knappt stå på fötterna hahah xD
fick också hem en ny dyna som mamma beställde från hobbiehall elr va fan det heter, så nu äntligen har jag två tjocka sköna dynor, gissa vem som kommer att sova bra inatt?! xD
 
 
sen så håller vi på att laga upp hållare till mina klädhyllor som ÄNTLIGEN blir upp! 
fast hyllorna är inte ännu köpta med hållarna iaf!
 
kameran har också varit ovanligt aktiv idag, så här kommer nå bilder *aaattschooo* xD XD .... från idag xD
 
nu kommer en bildbomd bilder från idag och igår ^^ haha fan va jag skrattar åt bilderna xD
och nu tar jag inte ens med alla av bilderna, för annars skulle det vara över 100 typ XDför det är både från jossas tfn å min tfn så xD
var berädda på att vissa av bilderna, är lite drogade XD
HHAHAHAHA XD

 
 
det var många bilder XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0