huvudvärk >:(

har gjort läxorna, läst lite på provet, ska läsa mera ikväll, och idag så fick jag en tid till skolhäslovåradren för att läkarna så ville att jag skulle fortsätte med ryggövningar, och efter 2 veckor om det inte skulle bli bättre så får ska de röntka.
Jag har inte sjukt i ryggen eller nåt sånt, men min ''hållning'' är tydligen fel. hon sa att jag är typ som en hösäck, och ja kan ju inte annat än att hålla med.
Så nu ikväll har jag gjort ryggövningarna, men när jag låg upp och ner på gympa bollen fick jag ännu mera huvudvärk, nu ska jag ta en värktablett och bara ta det lungt!
är skitmätt också, för vi hade husli sista timmen xD
och nu mår jag dåligt också D: usch huvudvärk och illamående! :((
aja nu ska jag vila och hoppas det går över.
Tjilevippen!
 
ja, ni ser ju hur glad jag ser ut på bilden... elr så inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0