I'm not fine but I'm fine without you here

tjohej, dagen var väl helt okej, man har varit otroligt trött idag, så tänkte försöööka fara och sova lite tidigare ikv, men kommer knappast lyckas för jag är alltid så pigg på kvällarna och hittar på en massa annat att göra.
usch vi har 3 läxor tills imorgon + prov, alla böcker ligger brevid mig på skrivbordet och väntar, har bara lust att kasta hela skiten ner för ballkongen och skita i det hahah XD
 
nu just sitter jag o spelar för fullt, så detta blir bara ett snabb inlägg, eftersom jag inte bloggade något igår pga ingen lust, men det spelar ju ändå inte så stror roll för tror knappast nån heller bryr sig xD
 
aja nu ska jag fortsättta spela, och sen göra läxorna, så hejjjs ^^
 
 
ungefär såhär är mitt humör nu just.... =inget
vet knappt om jag är sur eller ledsen eller glad... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0