nyvaken,pigg,glad

japp rubriken säger allt!
Jag vilade en stund, så somnade jag framför tvn och när jag vaknade var det kolsvart i mitt rum xD
trodde det var natten, och att jag hade sovit så länge XD men nej, solen hade bara gått ner ^^
men det hjälpte att ta en värktablett och sova!
Sömn är ju seriöst den bästa medicinen evar!  
Men usch vad jag mådde dåligt förren jag somnade, och då menar jag inte att jag är deppig, utan jag var illamående, så fort jag steg upp så ville jag bara spy! 
Men nu mår jag bra igen :D
gissa om det inte är skönt!
Imorgon far jag och ''jobbar'' och efter skolan till min mommo, och på fredag far jag till moster och hjälper henne med lite ett och annat ^^
jaa, vad gör man inte för pengarnas skull? XD
 
 
so fucking true! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0