some pics

lite random bilder från fredagen och idag xD
jag ska ca en timme på min kusins vuxenkalas :P 
skrev hälsoprovet idag, och det gick ganska bra, men efter man hade skrivit en halv sida fick man kramp i handen det var ju så himmelens mycket att skriva :O
men jajja, hoppas det gick bra iaf!
imorgon har vi ju fredagens läseordning, vilket innebär att vi kommer att ha gymppa så man får både släpa på gympaväskan imorgon och på fredag när det är skidag -__-
men det kommer nog bli ganska roligt ändå haha xD
aja, vi hörs!
 
där sovde jag o jossa, ser det inte mysigt ut?! haha det var mysigt så in i helvete kan jag säga xD
och det bästa av allt var att man kunde prata o skratta o höra på musik hur mycket som hellst utan att störa föräldrarna alls för det hördes tydligen inte xD
okej kanske en av orsakerna till varför vi var uppe så sent :3
hahah förlåt jossa, men tyckte du såg så rolig ut på denhär bilden XD
 
ja denhär hänger ovanför min säng, och den ska ju tydligen ta bort ''marddrömmar'' men jag drömmer aldrig typ såna xD
vissa drömmar jag har så min första tanke brukar vara DAFUQ xD 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0