tjolahoppsan

kom ganska just hem från mommos, jag hjälpte henne att byta gardiner, tvättade två fönster och dammsög och hjälpte att mublera i vardagsrummet ^^ och så bakade hon en morotskaka, så jag hjälpte henne att vispa och sånt XD
JESS ÄNTLIGEN SOVA!!!! fan va skönt med påsklov säger jag bara! dessutom fick jag ckocklad första timmen, för spanska läraren fylle år så han bjöd på chocklad, och sista timmen fick vi lite godis :D haha och mommo gav mig lite ''påskgodis'' XD
nackdelen men julen och påsken är att man känner sig väääääldigt hälsosam med maten, men nåja U only live Once somsagt XD
på tal om nackdelar, nackdelen men att göra domhär ryggövningarna så är när jag stretchar ut min övre rygg så mycket, för det är någon muskel som jag måste få upptränad i övre ryggen :O men nackdelen är att jag får en sån jäkla huvudvärk! 
tog redan en värktablett imorse, och nu får jag ta en till! men jag gissar att det är för att när blodet börjar cirkulera så mycket :)
nuuu ska jag gå i bastun, hejjs svejjs ^^^
 
 
bild i repris xD men orkar inte ta någon bild med webcammen nu just XD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0