xD

haha gissa vad?! 
idag vid maten så sa hasse (för mamma är i jobbet) att jag skulle kolla bakom mig, och där stord en lavalampa! haha seriöst, trodde aldig att jag skulle få en sån nu mittiallt, har pratat om en gaanska så länge och nu äntligen! :D
haha den är röd, så man får riktig romantik känsla av den när man har alla på den å har det ganska mörkt i rummet XD
 
 
haha ganska roligt, för idag när jag hade tråkigt när jag kollade på tv, så när jag såg på MTV så kom '' I used to be fat'' och helvete va jag fick lust att träna! haha
lade på mig mjukiskläder och log på golvet o gjorde en massa situps, och en massa andra magmuskelträningar osv xD
 
men jag fick ju upp värmen iaf, för hade frysit nästan hela dagen idag och när jag kom hem från skolan frös jag, tills jag började storträna hahah XD alla vi me våra egna tidsfördriv x'D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0