forever alone? hell no.

 
idag var alla 9:or och åt till strampen och sedan for alla till stan x) maten var väl helt okej, men såklart orkade man inte äta upp allt xD
annars har dagen varit jättebra, humöret har varit på topp! även fast man nästan har fått värmeslag ett antal gånger xD så tänkte jag, när jag kommer hem ska jag ut i solen och sola lite! men nåjaa, tror ni inte jag med min otur far ut, tar en filt lägger mig i gräset har laddat upp med en massa tidningar att läsa, och har det som skönast och varmast att myggjävlarna kommer och solen försvinner bakom moln -___- jaaa man är ju inte forever alone på sommaren iaf, myggorna tyckt nog vilja ha en XD
på stan köpte jag knappt något, bara nitar som jag lade fast på mina jeans shorts och en Monster <3 
haha.
här kommer några bilder från idag!:
 
 
 nitarna jag lade fast, på vardera bakficka 7 st x) det lämnade 6 nitar över som jag kan lägga på andra kläder sen, haha! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0