frågor

bara för att jag har brist på att göra så tänker jag svara på lite random frågor xD 
 

1. Är du singel? ja D:
2. Är du lycklig? sådär halft 
3. Är du uttråkad? ganska jåå
4. Är du ledsen? nopp
5. Är du italienare? nej!
6. Är du gravid? nej!
7. Är du full? nej !
8. Är du en cooling? ja lite :)
9. Är du från Irland? nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej, aldrig varit heller


 

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  ja faktist xD 
2. Har du nånsin blivit sårad? allt föör många gånger
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? jo!
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? japp!
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? jo faktist, katterna XD
6. Har du haft en hemlig beundrare? hur ska jag kunna veta det?
7. Är du kär? nej!
8. Vill du gifta dig i framtiden? såklart


 

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? hår 
3. Katt eller Hund? katt, helt klart!
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? bästa vänner 
5. TV eller Internet? internet!
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola!!!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? romantiskt hemmakväll
8. Pengar eller lycka? Lycka 
9. Dag eller natt? Båda
10. MSN eller mobil? Mobil


 

10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja när jag var liten XD
2. Brutit ett ben? jo!
3. Gjort nåt du ångrar? fleera saker
4. Hoppat Bungee Jump?  nej
5. Ljugit för någon du tycker om? tror inte det
6. Ätit en hel tårta? nej usch xD
7. Gjort bort dig offentligt? hm..kanske? 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? jo
10. Velat försvinna? ja!!


 

Vad såg du på tv sist? halv 8 hos mig
Vems blogg läste du sist? iwillbreathing.blogg.se (heheh) xD
Vad åt du sist? plättar xD
Vem pratade du med sist? min katt x''D
Vem ringde du sist? jossa
Vem messade du sist? jossa igen xD
Vad läste du sist ”bok”?  läste i jossas en bok, annars läser jag aldrig!
Vem pussade du sist? redan svarat på det en gång....
Vem kramde du sist? nanna? elr jossa.. minns inte
Vem bjöd du sist på något? hmm..minns faktist inte 
Vad köpte du sist? en glass XD

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0