GloZell

 
hahah dethär kallar jag tidsfördriv, att kolla klipp efter klipp efter med henne xD men seriöst, hon är verkligen en sån gläjdespridare! och så älskar jag hennes dialekt :D 
 
hahahah shieeett xD
 
0.19 då bananen flyger iväg och rullar på golvet... kan inte andas hahahahah :''''D
men fyfan va äckligt säger jag bara! XD
 
hahahhahaha man börjar skratta själv XD XD XD
 
 
alla ''barn yard animales'' ska kolla hit och kolla på denna  video!!

hon och jag har exakt samma åsikter när det gäller hur man äter mat!! äntligen nån som håller med mig hur jäkla störande det är då någon tuggar tugg gummi med öppen mun, smaskar när de äter, sörplar när de dricker osv! 
även fast jag känner mig träffad med då man skrapar skålen efter man har ätit nåt xD heh :') 
äh kolla videon så vet ni vad jag pratar om!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0