gokväll

idag har jag inte gjort något typ bara solat, varit mycket ute, blivit lite brunare passade även på att lacka mina tånaglar haha och sen bara vilat. skönt det också ju, märks man har varit ut i solen mycket, mina armar och nedanför min hals så är kokhet XD 
seriöst kan det inte bli sommarlov nu?! orkar inte med någon skola mera, soo daaaamn skoltrött! 
BTW, mommo o moffa har ju varit vid Grekland nu i en vecka, så idag kom dom hem så hade dom köpt en stor påse godis till mig och lite andra presenter :D :D *happykid* hahah ^^ 
 
some pics från idag ^^ 
 
helt foreveralone var man ju inte där ute iaf x))) 
mitt godis jag fick :D 
näe kallt har det ju iaf inte varit idag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0