home todaayy

ja somsagt, jag är hemma idag från skolan pga av jättejobbig kramp jag fick i magen inatt!
igår när jag for och sovde fick jag lite sjuk mage och nu imorse så
vaknade  jag runt 6 tiden av att jag knappt kunde andas och det kändes som att få en kniv igenomstucken i magen ungefär :S tog en värktalbett och det hjälpte lite så jag fick sova lite,men nu håller kramparna på att komma igen känner jag :/ usch, har aldrig känt en jobbigare kramp förut! om det är likadant imorgon så sa mamma att hon skulle ta mig till en läkare ifallom kramparna är lika jobbiga xS uss D: 
hoppas det inte håller på såhär flera gånger under sommarlovet, och speciellt inte när vi ska åka till Sverige! 
väntar just nu på att en dokumentär ska laddas ner färdigt så jag har något att kolla på x) 
men tjohejj!
 
bild i repris! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0