min dag i bilder och text

vaknade 11, halv 12 blev jag körd till Voitby för att träffa jossa. där låg vi i solen mycket, åt glass, kollade på Zombieland, vilket var en ganska bra film faktist! :D 
sen stekte vi ännu mera i solen, flög drake XD, spelade lite sims 3, skrattade en hel del och slutade dagen med att sitta i en gunga på deras gård och prata om allt melllan himmel och jord. haha rätt kul dag faktist xD imorgon ska jag vara ute också lika mycket som idag!
här kommer bilder från idag:
alltså... dat face! helt oförberädd bild som jossa tog på mig... XD
intrasslad i varandra? :3
någon annan än jag som diggar de nya cola flaskorna? haha :D
ser ju nästan ut som en riktig örn :O 
 
haha jaa.. såhär går det när man har värsta gymnastik timme i one-piece i typ 25+ grader XD
 
jossas katt Findus, so damn cute!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0