The Vow - Älska mig igen

så hette filmen jag just såg på, och kan säga såhär, har aldrig gråtit så mycket i än film, men Titanic slår nog alla mina tårar, men dehär filmen kommer rakt efter av mest gråtit i! Den var dessutsom inspirerad av en verklig händelse, det stod både i slutet och i börjanet.
Den här filmen rekomenderas starkt om ni vill ha något bra filmtips! I börjanet fattade man inte riktigt, men så fort filmen började ''på riktigt'' så blev den bara mer o mer sorlig, och just när kinderna hade torkat så hände ännu en till sorlig sak haha x'D 
Mamma kom in i mitten av filmen och fick en chock och frågade ''vad som hade hänt'' när jag låg i sängen och störtgrät hahahhah :D
Filmen slutade helt okej, klart den kunde ha slutat bättre men ja, det gick. 
 
Idag har jag varit så otroligt trött hela dagen, jag sovde till och kunde t.o.m ha sovit längre men jag var tvungen att stiga upp. Har på känn att jag kommer vara uppe typ hela natten inatt bara för att jag sovde så länge, och nu bara för att jag skrev sådär så gör jag det knappast x'D 
 
nu blir det musik lyssnas och så ska jag sitta och redigera lite bilder och sånt, vi hörs! Hoppas ni får en bra lördagskväll!
 
några gif från The Vow
 
det var just i det här skedet som mamma kom in då jag störtgrät x'D hehe...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nanna

ja känner igen ande filmin på nå vis ja tror ja ha hörd om an ^^

Svar: haha ajjaa! :D nå an e grymt bra iaf! :)
Marike Sipponen

2013-05-11 @ 18:46:49
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0