20 DAY MUSIC CHALLENGE

day 6 - You hear a song, and someone/something pops into your head. What song, who/what and why?

haha neej :c finns så många låtar som påminner om vissa personer och dåliga minnen :/
Meen ska ta dom gladaste/roligaste hahah xD
 
har två band där jag inte syftar på någon specific låt utan bara bandet och då tänker jag på Bastille och Jossa, för det är hennes favvoband, och Asking Alexandria med Nanna för det är hennes favvoband hah ^^
Alltså jag har typ en massa band/artister och inga speciella låtar till dem som gör att vissa personer ploppar upp i huvudet, så därför delar jag bara två låtar ^-^
 
väcker en maaassa barndoms minnen, detta var seriöst min favoritlåt då jag var mindre! 
haha härregud ännu meera minnen och flashbacks!! xD 
minnen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0