Folk som inte tänker sig för

Något som jag blir så otroligt irriterad på är när folk bara kan säga nåt helt rakt ut va de tycker/tänker om nån/nåt.
Ja menar ska de vara så jävla svårt att bara tänka förren man öppnar käften??
Nej knappast.
Det finns folk som tar åt sig av vad andra säger så otroligt mycket på ett negativt sätt. 
Ord kan såra så in i helvete!
Jag har lärt mig att inte ta emot skit av folk, det måste man nästan göra för att klara sig i livet, ska man bli sårad för minsta lilla klarar man nog sig inte enligt mig.
Men alla är ju somsagt inte så.
Man vet aldrig hur en annan person tänker eller reagerar på vissa saker, därför ska man själv också tänka sig för!
Alla har vi nog nån gång förr eller senare sagt nåt som man har ångrat, det har jag också.
Visst kan det vara kul att skämta om andra, ett skämt som är kul för en annan, kan vara rena helvetet att höra för en annan om man säger så...
 
 
 Tänkvärda texter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0