update

Var hos jossa natten tills lördag, vi har kollat film, varit ute å gått på kvällen, bakat cola och ätit en massa godis hah x) 
Alltså är jag ända som älskar att va ute å gå när det är mörkt ute? Alltigen med sällskap eller så måste jag ha musik i öronen, annars går jag bara och inbillar mig en massa knasigheter och blir rädd xD 
Vi såg en skräckfilm som hette ''the haunting in connecticut''  (ettan) den var faktiskt bra, den var inte så där jätteläskig man blev bara jätteskrämd EN gång i filmen haha asså mygod vilket tjejskrik jag hade XD
Den var ganska gammaldags med demoner och sånt ^-^ 
Vi hade ju sett tvåan förrut och man skulle inte tro att det var samma film heh, ända gemensamt ettan och tvåan har är att båda handlade om demoner x)
På tal om film, nu ska jag kolla nån film tror jag, haha har sån lust att se Svampbob XD
Men får se vad jag kollar på, hejs ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0