bra dag!

Hade planerat att göra ett snabbt blogginlägg imorse, men nej tiden bara flög förbi xD
Vaknade upp, gick i duschen, åt och lagade mig färdig och sen vidare till stan när vi mötte upp jossa, vi gick omkring lite, köpte världens mysigaste tröja, kommer seriöst bo i den denna vecka elr nåt xD
Ska helt klart så fort som möjligt tillbaka till H&M och köpa upp lite mera mysiga tröjor, lär behövas i vinter x)
Det var jättekul att bowla, först gick det mindre bra för mig, sen började det gå bättre xD 
hahah men bowlings skorna är ju bara för bäst, värsta clownskor XDDD
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på Motionless In White, sitter och spelar sönder deras låtar mygood *beroende*
det togs en antal bilder, ids inte lägga ut alla bara för att vara snäll 0=)
 
 
hahaha cp fejs XDD
ränderna ser bruna ut, men dom är lila i verkligheten xD
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nanna

ja sko vill ha domde bildren på mig xD

Svar: vänt na liti XD
Marike Sipponen

2013-10-18 @ 21:05:24
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0