förkyld

Inatt vaknade jag jättemånga ggr av att jag inte kunde andas för jag var för täppt i näsa, hostat har jag också idag. 
Det skulle bli så typiskt att gå och bli sjuk nu när jag fyller om 2 dagar.
Meeen vi får väl hoppas att det bara är nåt som går över fort.
Hahah i förra inlägget ljög jag om det jag drömde. Jag drömde inte alls inatt att jag tattuerade mig, utan jag drömde att jag skaffade 21 mm töjning i båda öronen, och att det inte alls kändes nåt och så var det gratis.
Så satt jag och babblade om att man kanske ska börja med en mindre töjning och inte så stor när det var min första, men då sa hon som gjorde töjningen att det inte spelar någon roll (?). man bara wuuutt XD 
Så när jag visade det sen för min mamma blev hon skit arg på mig hahahah XDD 
Men fan va stolt jag var i drömmen, sen vaknade jag och insåg att det inte alls var sant... D: 
 
 
 
 
exakt denna skaffade jag mig i drömmen....! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0