home alone today

Idag är jag ensam hem från 12 - ca 20:00 :'DDD 
oojeee här ska musik spelar högt, och det ska sjungas, och det ska klantas och det ska va livat xD
Nä men jag kan säga att musik spelas från högtalaren redan ganska högt hah xD (pantera) :D
Har också lyckats bli skitskrämd av en av våra katter, fått torkat blod också idag för såret på en av katterna så sårskorpan hade han skrapat bort, fyfaaan.
Han har lixom två stooora sår mitt i pannan, man vill inte dirket mysa med han, det var synd för han är den mest sällskapligast av dem... XD
Hamnar också att laga min egna mat idag...önska mig lycka till för jag och kök kommer aldrig överrens.
Märks att jag är taggad på att pierca mig har drömt två nätter nu irad att jag både har tatuerat mig och piercat mig... xD 
Nu ska jag spela sims3,eller ne först ska jag ladda ner lite mera möbler, SEN ska jag spela :)
 
hah random bild på mina skor som flyger XD
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0