på skolans datorer

Kursen börjar först 18:00 och vi sitter nu just på skolans datorer, vi är typ ända i hela gymnasiet elr nåt som är inne , eller ja okej det ligger en bakom oss i sofforna och sover xD
Inatt sovde jag faktiskt bra, men fan va trött jag var imorse, vi låg och sovde vid bibban när vi hade håltimme och jag var fem före att faktiskt somna på riktigt!
Alltså fan va domhär tangenterna är klumpiga! På en laptop så typ dansar fingrarna fram, och vid ett vanligt tangentbord så får man sitta och skriva fingrarna av sig elr nåt xD
nuuu ska fortsätta surfa runt lite och spela tror jag, hejs ^^
 
 
åååh Harry, stop being dat damn perfect *-*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0