skolan, here I come!

Idag har hela dagen varit helt feberfri och jag har mått som bäst ^^
Imorgon åker jag till skolan, har mycket att göra. 
Så kommer tydligen helsingfors universitet på besök imorgon också och det vill jag inte missa!
Nu just sitter jag och kollar på LA Ink ^^
Kl är dock 00:40 men jag vet att jag inte kan sova för jag har varit uppe så sent nu på sistone och sovit till 12 - 1 på dagen så ja...kommer bli en sömnlös natt men klarar mig x)
Imorgon åker jag även med mamma på jakt efter en ny vinterjacka och lite mera mysiga tröjor hehe.
sen heelg, en helg då jag äntligen får vila ut! 
 
När jag fyllde år fick jag världens finaste dynvar eller ''örngott'' av en av mina bästa kompisar, nanna! <3 
Kommer aldrig vilja ta av det xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0