sömnproblem

Gissa hur mycket sömn jag fick i natt! Kanske 1h om ens det!! 0__0
Alltså seriöst, jag låg och vred mig i sängen under hela natten och kunde inte sova, först låg jag och kollade på Hannah Montana till kl 01:00, vilket gjorde mig ännu mera pigg låg och skrattade åt Jackson som vanligt XDD
och när det var slut tänkte jag sova...men nej lättare sagt än gjort.
Just när jag fick tag i sömnen ringde alarmet -__-
 
Så hela dagen har jag varit helt övertrött, typ skrattat åt precis allt! 
Hoppas inte nästa natt blir som denna! Isåfall är jag ännu mera övertrött och jag har ju kurs efter skolan...ohnooo XD
aja nu ska vi snart äta och jag ska ta itu med läxorna! hejs!
 
finn två fel på denna random webcam bild jag just tog!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0