brtist på inspiration

30 random frågor om mig
 
1. När gick du upp i morse? – 7:00

2. Vem ringde du senast? – mamma kanske?

3. Vad har du i dina fickor? - har inga fickor på mig nu just xD

4. Vad köpte du senast? – skyr,Bonqua Multi, ricecrisps stånger xD

5. Vad får dig att bli riktigt arg? – skolan och mina föräldrar nu just

6. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? – mobilen, en motorbåt och gärna nån vän

7. Är du morgon- eller kvällsmänniska? – kvällsmänniska!

8. Senaste filmen du såg på bio? – Monster University i 3D

9. Vad uppskattar du hos en vän? – humor,och en vän som finns där för en i alla väder, och någon som man kan lita på

10. Har du någon gång badat naken utomhus? - när man var mindre..jaaa X__X

11. Vad äter du helst? – vanligt mat I guess?

12. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? – på en hylla under spegeln som är i fotändan i min säng på laddning varje natt xD

13. Har du några djur? –  2 Katter och 4 kaniner 

14. Är du blyg? – inte för de närmaste vännerna, men nytt folk så är jag väldigt blyg!

15. När flög du senast? – aldrig gjort...

16. Vill du ha någon piercing/tatuering? – många tatueringar i framtiden, och piercing kommer snart

17. Vilken är den roligaste träningsformen? vanligt motion bara 

18. Var växte du upp? – lite över allt men i Vasa nog xDD

19. Vad har du in din väska? – skolböcker,hörlurar,telefon,tugg gummi, osv osv

20. Bästa plagg/accessoar i garderoben? – har inga ''favoriter''

21. Vilken är din favoritparfym? – ingen aning, bryr mig inte heller

22. Tycker du om att fika? – sure

23. Vilka tidningar brukar du läsa? – AP och Frida och lite andra ''modetidningar''

24. Lyssnar du på radio? – nej aldrig

25. Brukar du ta sovmorgon? – skulle gärna ta om jag fick och kunde

26. Leva nu, längta eller minnas? - va? Leva nu säkert?

27. Något du aldrig skulle kunna klä dig i till skolan? - pyjamas om det räknas, annars skulle det väl vara jeans med breda byxben (usch) :0 

28. Vad gör du för att rensa huvudet och få extra energi? – lyssnar på musik!

29: Favoritland? Japan eller Sverige faktiskt

30. Beskriv en perfekt vardag för dig? – att vakna upp och vara på bra humör, ha en bra hår/sminkdag och dagen skulle vara allmänt chill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0