hajj

kom just hem från en villa eller ''sommarstuga'' som man säger i sverige xD 
Det var jättekul, vi har simmat, tvättat håret i sjön hah, ätit en massa godsaker, flummat omkring, åkt båt och vari ute på en räddningsflotte typ, elr ja vi satt i bikini och rodde omkring i den haha xD, och sen igår på natten såg vi på fyverkerier, så mys :D 
Hann inte göra några tidsinställda inlägg för direkt jag kom hem från skolan, packade jag snabbt och sen kom de efter mig så ja, hann knappt äta nåt xD
såå i'm sorry about that...
nu ska jag göra läxorna och sen ska jag faktiskt kolla på film! 
bilder kommer imorgon tror jag,om inte annat så får ni ta checka min instagram --> xikex och följa mig om ni vill, där lägger jag upp mera bilder lite oftare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0