hellou

Då var ännu en tråkig torsdag över (äntligen)
Har btw börjat ha en liten ''olje'' utmaning, ska ja olivolja i håret i en vecka, i en 1 timme, vare jag och jag började i tisdags, så ska hålla på så nu tills nästa tisdag ^^
Värsta av allt är nog olivlukten, fyfan börjar må dåligt bara av att känna lukten xD
Men har redan märkt små ändring med mitt hår, vilket är jättebra! 
Har typ blivit en vana att lägga olivolja i håret, och medans jag har det där kollar jag ett avsnitt av Pretty Little Liars, och sen efter det är slut så går jag å duschar xDD
 
jaajaa nog talat om oljan, nu ska vi käka hejs ^-^ 
 
ååååh vad jag älskar denna frisyr! Vill ha den oftare men hinner aldrig göra den på morgonen!
Tar extra länge att göra den och nu förtiden så hinner jag inte ens vissa dagar äta nåt morgonmål!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0