känsliga tittare varnas!

Denna helg har gott fort! Usch ny skolvecka redan imorgon D': orkar inteeee!
time to gräva ner sig elr nåt.
Tycker så synd om våran katt, eller man blir typ äcklad när man ser hans panna. Jag skrev ju om i ett annat inlägg att han hade uppsvälld panna, nu har sårskorpan lossnat och ser så jäkla äckligt ut.
Känsliga tittare varnas!!

Nu är det verkligen höst, när man får använda vantar, halsduk och mössa ute för att inte frysa (vilket jag ändå alltid gör) XD
Kom på att det är typ 2 veckor tills jag fyller 16! hah äntligen!! och så som present åt mig själv ska jag skaffa piercing, tror det blir i ögonbrynet eller septum, not sure ännu. 
 
 
me todaaay ^-^ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0