många känslor

 Denhär kvällen har bestått av skratt och tårar, mest tårar.
Kollade ett Pretty Little Liars avsnitt...det mest sorligaste avsnittet jag nånsin har sett!
Härregod, ett tillfälle låg jag och bara störtbölade för jag tyckte så jäkla synd om Toby då alla mobbade honom, och kallade honom till mördare osv, och Toby är min favorit i serien, dels för att han är ser bra ut, och dels för att han är speciell och inte som alla andra! Men jag tyckte så jäääkla synd om honom! Hade bara lust att springa fram och ge Toby en rejääääl kram! 
 Man känner igen sig själv i hans vissa stunder!
Alltså seriöst, det var längesen man bölade av gråt på det där viset som jag gjorde nu ikväll xD
 
Sen efter jag hade kollat 3 avsnitt och tänkte jag, why not kolla på nåt som gör mig glad som jag börjar skratta i.. så jag såg att de hade lagt ut en massa nya Hannah Montana avsnitt som jag kollade 1 av (lol) och det fick mig glad igen, satt och skrattade som fan åt Jackson, tills jag började tänka på Toby igen och då skrattade jag och grät på samma gång 0__0 dafuq haha min hoodieärm var helt plaskvåt av tårar! 
 
kortfattat, denna kväll har bestått av många känslor! xD 
 
vid detta tillfälle i serien fick mitt hjärta i två delar kan jag säga haha xDD
dat smile :') 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fatma

åh toby :)

Svar: jaa :')
Marike Sipponen

2013-09-10 @ 22:42:10
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0