Mondaay

Ny skolvecka, nya tag eller hur man brukar säga :0
Skolan har jag typ panikångest över, orkar knappt lyssna på timmarna, läser knappt läxor heller och nästa vecka på Onsdag har vi finska prov, vilket kommer gå åt helvetet rent ut sagt!
Måste seriöst börja ta tag i skolan, men jag saknar motivation så otroligt!
 
Annars idag har varit en ganska rolig dag, sista timmen hade vi Bildkonst i högstadiet och det var kul, för vi hade min favvolärare därifrån haha yeey :'D och så fick vi höra av en annan lärare att vi var ''tuffa'' man bara yeeeey igen hahah :D
och så slutade vi extra tidigt, ännu ett till yeeey XD
 
Så har jag ockå blivit beroende av en serie, nämligen Pretty Little Liars,har bara sett ett och ett halft avsnitt ännu och det är så jäkla spännande!
så har jag ju nåt att göra nu några dagar frammöver :D
för att göra detta inlägg ännu flummigare bjuder jag på en ganska så faiiil bild på mig själv, hade tänk att ta en bild där jag har på självutlösare, men glömde laga på den hahahah X'D
dat fejjs alltså! 
 
hahahah åååååh XDDD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0