plugg plugg plugg

halva dagen har gått åt att läsa på samhällsprov vi har på måndag, och jag är typ panik för jag fattar inte ett skit av det vi har pratat om för jag sitter mest o sover på timmarna typ, eller ja okej inte bokstavligt, men jag kan sitta i en helt annan värld i andra tankar...typical me.
men politik...mygod va tråååkigt!
Varför bör man kunna en massa som demokrati, direktdemorkati och massa sånt crap då man är helt säker på att man inte kommer jobba inom potilik i framtiden?! 0___o
Samhällskunskapen i 9an var ganska okej, då talade vi om intressanta och nödvändiga saker, men nu i gymnasiet...fyfan!
 
 
Tänkte se någon film ikväll, men gav upp för jag visste inte vad jag ville se på hah xD
Fan va skönt det var att sova läännge idag, sovde till halv 2 och det behövdes!
nu blir det musik i hörlurana på ett antal max volym för mig!
trevlig helg folket!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0