they said it gets easier, but they lied...

Igår (fredag) så åkte jag med jossa efter skolböcker, och både hon och jag hade helt klädbrist speciellt tröjor, så vi for till Carlings och jag kom hem med 2 st + en ny mysighalsduk, haha laddar typ upp med mössor och halsdukar men det lär behövas!
Det var menat också att jag skulle fara till stan efter ett garn för min mommo stickar en mössa åt mig, men glömde jag det?... japp! så vi måste åka igen nån dag denna vecka efter garnet hah xD
såg ovanligt mycket folk man kände på stan också dessutom! :0 
Sen for vi vidare till Hesburger och åt, sen vimlade vi bara runt i stan och tog det lugnt, tills hennes mamma ringde och sa att vi skulle samlas om en halvtimme och vi had bara hälfen av alla ärenden gjorda :0
hahah alltså shiitt vi sprang från butik till butik runt i stan och vi joggade faktist inte, vi sprang! XD 
Man kände sig dom om man var med i Top Model när de bara har 5 min på sig att shoppa och välja nån outfit elr nåt!! xD 
Sen mittiallt helt random då vi blev klara och fick vänta på hennes föräldrar satt vi oss på en bänk, och så kom det fram en man (20+åldern) och frågade på finska om vi kunde ge han en cigg, vi försökte förklara på finska att vi inte röker och har ingen, men han gav sig inte, sen började han prata på engelska och jag tappade tålamodet och nästan skrek ''WE DON'T SMOKE'' sen Äntligen gav han upp och gick X'D
Seeeeen efter det for jag till jossa och sovde över, min helg hittills kortsagt x)
 
nu kommer bildeeer ^^
 
gotta love the no-make up style.... >_>
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0