trött, frysen och ont

hemma från en väldigt äventyrig dag i smedsby och skogen!
Vi hade från gymppan idag kl 17:00 orientering! fml...
Och shiett va motion man har fått! 
Först tänkte vi inte ens hitta till stället vi skulle samlas på... så nannas föräldrar gick komma efter oss och föra dit oss!, och det var en gaanska så lång bit att gå xD
Och sen spenderade 1 h och 40 min i skogen och sökte efter nå meningslösa kontroller!
Alltså enligt min åskit, orgentering världens tråkigaste sport!
Seriöst, gud va tråkigt! 0_____0
 
Nu när jag kom hem var man så jäkla frysen! Åt lite och sen gick jag i en varmdusch och jag sitter ännu å fryser! D:
men vi hittade konstigt nog alla kontroller, och vi failade bara på en!!
nog talat om orgenteringen...
imorgon fredag... om det ändå kunde ha varit fredag idag istället :(
nu ska jag kolla på PLL heheh och sen efter det sova!
så jäkla trött x_x
 
en låt som jag vaknade upp till idag när alarmet gick och sen dess har den snurrat i mitt huvud!
 
låttips btw! xD
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0