biggest faaiil evar

 Har jag bestämt mig för att vara uppe hela natten! - sa Marike Sipponen kl 22:07

Kan nog den största lögnen jag nånsin skrivit på denna blogg detta år. Hur dum i huvudet kan en människa vara? Jag älskar ju att sova alldeles för mycket! kl 3 inatt läggde jag mig och den somnade jag nästan genast! Med sminket på.
hahahah.
Sen ska vi ju inte tala om vilken tid jag vaknade upp imorse... halv 3 på dagen...
Men halåå det var helt kolsvart i mitt rum, vaknade flera gånger men orkade inte ta upp mobilen för att kolla klockan, + så var ingen hemma. 
NU känner jag mig riktigt utvilad!! xD
Nu ska jag göra en hallon smoothie åt mig! (för er som inte visste då dricker jag en smoothie varje kväll) har väl ett litet beroende kan man säga. Ett BRA beroende dock. Istället skulle jag småäta en massa och det är ju dåligt.
Min kropp mår bra av det. 
Bjuder nu på lite påskbilder. Bättre sent än aldrig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0